2011. július 22., péntek

Imáim meghallgatása

Annyiszor mondták már nekem és a Biblia is írja, hogy Isten sokkal jobban tudja, hogy mire van szükségünk.

Éveken át imádkoztam valamiért, és valahogy soha nem akart összejönni. Néha közelebb, máskor nagyon távolinak tűnt a cél. Soha meg sem kérdőjeleztem, hogy miért nem teljesedik már az amit a legjobban szerettem volna. Biztam, hogy a kitartás majd meghozza gyümölcsét.
És meghozta... nem úgy mint szerettem volna, sőt pont az amit oly nagyon akartam soha nem lesz már az enyém.
De Isten más utat mutatott. Ma/most látom, hogy mi volt a baj, most már tudom, hogy miért jobb így és mekkora hibát készültem önként és dalolva elkövetni. Abban is biztos vagyok, hogy szükséges volt ennyi időnek eltelni, hogy meg tudjam érteni a dolgokat és ne lázadásba fulladjanak imáim, hanem az Úr akaratában való megnyugvásba és hálatelt szívvel tudjam kimondani az "ámen"-t.

Mt 6,25 - Mt 6,34:
" 25Azt mondom ezért nektek: Ne aggódjatok életetek miatt, hogy mit esztek vagy mit isztok, sem testetek miatt, hogy mibe öltöztök! Nem több az élet az eledelnél s a test a ruhánál? 26Nézzétek az ég madarait! Nem vetnek, nem aratnak, csűrbe sem gyűjtenek - mennyei Atyátok táplálja őket. Nem többet értek ti náluk? 27Ugyan ki toldhatja meg életét csak egy könyöknyivel is, ha aggodalmaskodik? 28Hát a ruházat miatt miért nyugtalankodtok? Nézzétek a mezők liliomait, hogyan nőnek: nem fáradoznak, nem szőnek-fonnak, 29mégis, mondom nektek, még Salamon sem volt dicsősége teljében úgy felöltözve, mint egy ezek közül. 30Ha a mezei virágot, amely ma virít, holnap pedig a kemencébe kerül, így öltözteti az Isten, akkor benneteket, kishitűek, nem sokkal inkább? 31Ne aggodalmaskodjatok hát, és ne kérdezgessétek: Mit eszünk, mit iszunk? 32Ezeket a pogányok keresik. Mennyei Atyátok tudja, hogy ezekre szükségetek van. 33Ezért ti elsősorban az Isten országát és annak igazságát keressétek, s ezeket mind megkapjátok hozzá! 34Ne aggódjatok tehát a holnap miatt, a holnap majd gondoskodik magáról! A mának elég a maga baja."

1 megjegyzés:

  1. Kérlek nézz be hozzám, van valami számodra : http://kataakonyhaban.blogspot.com/2012/04/sokoldalusag-dij.html :)

    VálaszTörlés

Szent Ferenc imája

Uram, tégy engem a békéd eszközévé,
hogy szeretetet hozzak oda, ahol gyűlölet van,
hogy a megbocsátás szellemét hozzam oda, ahol széthúzás van,
hogy harmóniát hozzak oda, ahol hamisság van,
hogy hitet hozzak oda, ahol kételyek vannak,
hogy örömöt hozzak oda, ahol szomorúság lakik.
Uram, add meg nekem, hogy én vigasztalhassak ahelyett, hogy engem vigasztalnának,
hogy én értsek meg másokat ahelyett, hogy arra vágynék, engem értsenek meg,
hogy szeressek inkább, minthogy engem szeressenek.
Mert aki elfelejti magát, az találja meg,
aki megbocsát, annak megbocsátanak,
aki meghal, az felébred az örök életre. Ámen.